יום שני, 17 באוגוסט 2009

עלון "בדרך" ה18 יוצא לדרך!



הגליון הנוכחי של "בדרך" הוא הגליון ה-18. "בדרך" יוצא לאור בע"ה מדי שבוע ומופץ בעשרות אלפי עותקים בקרב הנוסעים בקווים היעודיים של אגד היוצאים מירושלים ומבני-ברק לריכוזים החרדיים השונים. באחרונה הוחל בהפצת "בדרך" גם בקווים היעודיים בשרות העירוני בירושלים, להולכי דרכים וכן בשכונות אחדות בבני ברק.

"בדרך" כשמו כן הוא. הוא נועד לתת בידיו של הנוסע בקווים היעודיים חומר קליל שעניינו נוסעים ונסיעות. הציווי של "ובלכתך בדרך" חל גם על מי שנוסע בתחבורה ציבורית. הנסיעה העירונית, כמו גם הבינעירונית, כרוכה ב"בילוי" משך זמן כזה או אחר בהמתנה לאוטובוס ובנסיעה עצמה. העומס בכבישים וההמתנה, הכפויה, ב"פקקים" נוטלים מאיתנו לא מעט זמן. העיון בדפי "בדרך" על מדוריו השונים ממלא אחר צורך שהתעורר.

"בדרך" הציב לעצמו יעד – להעמיק את חובת הציות לחוקי התנועה ואת המודעות לזהירות בדרכים. חוקי התנועה, תקנות התעבורה, רמזורים ותמרורים אינם בגדר "עצה טובה" בלבד. אלה כללים חיוניים כדי להימנע מסכנת הדרכים הפיזית האורבת לנו על כל שעל וצעד. במדור העוסק בכך, "שתוליכנו לשלום", אנו מרכזים, מדי שבוע, פסיקה הלכתית הנוגעת ישירות לחובת הזהירות בדרכים.

בימים אלה חוזרים עשרות אלפי תינוקות של בית רבן לחבוש את ספסלי תלמודי-התורה ומוסדות החינוך השונים. רבים מאוד נעזרים בתחבורה הציבורית כדי להגיע לבית-הספר, או חזרה לביתם. רבים מהם עושים את דרכם רגלית לבית תלמודם וממנו. אלה וגם אלה מחוייבים לכללי זהירות ולהתנהג בהתאם לכללים.

גדולי דורנו מרנן ורבנן שליט"א קבעו את הצורך בהקניית והטמעת כללי הזהירות בדרכים משום חובה הלכתית המוטלת על הורים ומחנכים כאחד.

אנו קוראים להורים ומורים, רבנן ותלמידהון, אנא, התנהגו בדרך כהלכה; לכו בזהירות; תגלו עירנות בעת עלייתכם וירידתכם מהאוטובוס; הביטו כה וכה לפני שאתם עוברים כביש; אל תחצו אלא במעבר חצייה; מוטב לאבד רגע בחיים מאשר לאבד, חלילה, את החיים ברגע.

ופניה אישית גם לנוסעים הבוגרים. בעלוני "בדרך" מאז הופעתם מתפרסמת מדי שבוע רשימתו של נהג אגד, שומר תומ"צ, במדור שכותרתו "ממושב הנהג". ברשימותיו הוא מצליח להעביר לנו, הקוראים, "משהו" מחוויותיו של נהג המסיע מדי יום ביומו מאות נוסעים. כבדה היא עד למאוד האחריות המוטלת על כתפי הנהג לשלומם של עשרות נוסעים בכל נסיעה. הרבה מטלות מוטלות עליו. הישיבה ליד ההגה והסעת האוטובוס במיוחד בעומסי התנועה הקיימים – דורשת מאמץ גדול וריכוז מירבי. אנו משמשים פה לאוחזים בהגה ומבקשים מציבור הנוסעים לגלות הבנה מירבית למלאכה האחראית והקשה המוטלת על הנהג. אנא התחשבו בנהג. התופעה של אלימות פיזית או מילולית כלפי האוחזים בהגה, פסולה ומגונה מכל וכל. אין שום מקרה המצדיק זאת!

אל תרגזו בדרך!

כל מה שלא ידעת על "שבת בשבתו"

הכל התחיל לפני כ 25 שנה אז נוסד העלון הראשון של חב"ד – שיחת השבוע. מייד לאחריו הופיע שבת בשבתו - העלון הראשון במגזר הדתי לאומי. העלון היה חדשני מבחינת ההפצה - לראשונה נעשתה הפצה רוויה בחינם ובפריסה ארצית. כאשר הפרסום, המעורב עם דברי תורה, האריך את "זמן המדף" של העלון.
מגמות: השוק הולך ומתמלא בעלונים חדשים, וכן קמים עלוני נישה, לבני נוער, לנשים, לתנועות שונות ועוד
כל מה שלא ידעתם על העלון:
•העלון נוסד ע"י הפועל המזרחי, העלון החזק והוותיק בדתי לאומי .
•העלון מכיל מדורים קבועים ומתחלפים בנושאים שונים.
•העלון היחיד השומר על יחס קבוע מפרסם - דברי תורה.
•העלון המתחלף היחיד (ירושלים והסביבה, מרכז).
•המערכת מרוכזת ע"י מכון צומת והפרסומים ע"י גל אורן BSD.
•המותג החזק בשוק: נהוג לכנות את העלונים 'שבת בשבתו'.
•גליון א-פוליטי (יחסית למתחריו), ובעל מגוון רחב של כותבים.
•העלון היחידי עם עמודים מתחלפים (גיאוגרפי).
•העלון בעל מספר המפרסמים הגדול והמגוון ביותר.

מוזמנים לראות ולהתרשם!
קהילה או בית כנסת אשר עדיין לא מנויים ברשימת התפוצה של העלון - נשמח לשמוע מכם.

יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

על חשבון הבית!


תנובה סוגרת את קידום מוצרי תנובה במבצע "על חשבון הבית", עם מודעת הסיכום. פשוט לומר תודה למשתתפים ולמסור את הזכיה למשפחת בן סדון מירושלים המאושרת עם חיוך גדול!

הלוואות לכל דורש!




בתקופת מיתון זו והגבלות אשראי מעיקות זיהתה החברה את הצורך הבסיסי לאשראי מורחב. קמפיין הפרסום מציע בשם החברה הלוואות לכל מטרה. ישראכרט משנה את הכללים ומציעה הלוואות לכולם - כלל לקוחות הבנקים וכל זה רק בשיחת טלפון אחת.


אגד מקצרים לנו את הדרך לצפון!


לקראת פתיחת המקטע הצפוני בכביש 6, חברת אגד מקצרת את הדרך מירושלים צפונה לישובי חיפה ורכסים. המודעה מביאה לידי ביטוי את יתרון קיצור הזמן בצמד המילים 'קפיצת הדרך' ביטוי הלקוח מעולם החסידות המתאר נס הנעשה ליוצאים לדרך ארוכה אשר הגיעו ליעדם בזמן קצר מהמתוכנן.

יריד מכוניות של Avis במחירים יוצאי דופן


אוויס, חברת הרכב הגדולה בישראל, יוצאת ביריד מכירת כלי רכב מיד ראשונה, מציי הליסינג וההשכרה.
מהחברה נמסר כי כלי הרכב של אוויס בצי הליסינג וההשכרה חדשים ומתוחזקים בקפידה במוסכים מורשים בלבד, בטיפולים התקופתיים על פי הנחיות היצרן. כמו כן, כל הטיפולים שנעשים ברכב מתועדים במחשב ודף טיפולים מפורט נמסר למתעניין ברכישה.
אוויס נותנת אחריות ארוכת טווח של עד שנתיים אחריות, פריסת תשלומים אטרקטיבית, עד 30% הנחה על מבחר הדגמים וגם GPS מתנה לרוכשים רכב ביריד!

ביריד יוצעו למכירה רכבים מדגמים שונים, כולם דגמים חדשים, כאשר הבולטים שבהם: מאזדה 3 ב73,000 ₪, רנו מגאן ב63,000 ₪ ויונדאי גטס ב44,444 ₪.

יריד המכירות הגדול מוגבל ליומיים בלבד ויתקיים בימים שלישי ורביעי, ה'-ו' באלול (25-26.08)
בסניף Avis בבני ברק, רחוב ר' עקיבא 17

פרוייקט הנדל"ן הבא - "חצרות אולימפיה"

קבוצת אולימפיה נדל"ן משווקת את פרוייקט "חצרות אולימפיה" בפתח תקווה לציבור הדתי לאומי.קמפיין הפרסום פרוש ברחבי המדיה הדתית לאומית כאשר מטרתו היא חשיפה והזמנה לרכישת הזדמנות נדל"ן בלתי חוזרת בפתח תקווה. המסר המרכזי לאורך הקמפיין הוא אי החמצת ההזדמנות והזכרת פרוייקטים מוצלחים קודמים אותם החמיץ הלקוח הפוטנציאלי.
(הקליקו על הכותרת - לבאנר האינטראקטיב)

חוסכים בבנק הפועלים


בנק הפועלים יצא בקמפיין לעידוד החסכון הפרטי במגזר החרדי. הקמפיין התמקד באי הנכונות לסיכון כספים בתקופה כלכלית מורכבת זו יחד עם הצורך לדאוג לעתיד תוך הגברת ערך הכסף.

מאוחדת היתה קופת החולים הראשונה אשר הודיעה על הרחבת הכיסוי בביטוח המשלים "מאוחדת שיא" ומתן טיפולי שיניים חינם לילדים עד גיל 12. עברה חצי שנה וקופות אחרות אימצו אף הן מהלך זה בצורה זו או אחרת. תגובת מאוחדת לא אירה לבוא ויצאה במודעות איזכור לציבור מי היתה הקופה המובילה גם בתחום זה.

מאוחדת מפתיעה בקריית ספר


בתקופת החופשה הגדולה "בין הזמנים", בחרו בסניף מאוחדת קריית ספר להשקיע בקהל החברים תוך מיקוד בעולם הילדים והנוער יחד עם חשיפה לתכני בריאות ושמירה על הגוף והנפש.





הנהלת "מאוחדת" החליטה להעמיק את אחיזתה בראש העין ופתחה מרכז רפואי נוסף על זה הקיים. לצד מודעת הפתיחה שהופיעה בעיתונות המקומית נקטה הקופהבצעד מעניין כאשר ביום שישי בשבוע בו נפתחה המרפאה, חולק פרח בצירוף גלויית איחולים בחתימת מנהל מאוחדת המקומי. ביוזמה זו אשר יצאה מ"בית מדרשנו" נלקח בחשבון, הפרופיל המסורתי של הרכב אוכלוסיית ראש העין.

תובנות אודות 4 שנות גירוש מגוש קטיף

לרגל 4 שנות התנתקות מגוש קטיף מחלקת פלנינג אסטרטגיה יצאה במחקר משותף עם מכון מותגים בניהול אבי פאר לבדיקת עמדות בציבור הדתי לאומי. התוצאות מפתיעות, דורשות מחשבה ולימוד. המחקר פורסם בעיתון "ישראל היום" ואתר האינטרנט "ערוץ 7."
(הקליקו על הכותרת לתוצאות המחקר)