יום רביעי, 25 במרץ 2009

שנה טובה מתחילה בפסח

לקראת חג הפסח יוצאת 012 סמייל במבצע מיוחד למשך שנה שלמה. ובדיוק על זה נאמר - שנה טובה!


מדיה ששווה להכיר: "בדרך"

"בדרך" - עלון חדש ומיוחד לנוסעים בקווים הייעודיים של אגד יצא לדרך, והוא מעניק ללקוחותיו חשיפה איכותית במיוחד: פרסום ממוקד לצרכן החרדי - ולאורך זמן הנסיעה. "בדרך" יופץ חינם בהפצה שבועית ב -50,000 עותקים הממוקדים לצרכן החרדי, שיפגוש את העלון על ספסלי האוטובוס.

מדיה ששווה להכיר: "בדרך לתואר"

"בדרך לתואר" הינו מגזין לקראת הלימודים האקדמאיים של הסטודנט הדתי לאומי. מופץ 50,000 עותקים בהפצה ממוקדת לצעירים

מדיה ששווה להכיר: "חגים ונופשים"

"חגים ונופשים" הינו מגזין הנופש של הציבור הדתי לאומי. מופץ בכל רבעון בבתי כנסת ובאזורי מגורים של הציבור הדתי לאומי, ב-50,000 עותקים

מדיה ששווה להכיר: "הורים פלוס"

"הורים פלוס" הינו מגזין ייעודי ליולדת ולאמא החרדית-דתית, המופץ בצורה ממוקדת ב-10,000 עותקים לבתי יולדות, בתי החלמה, קופת חולים מאוחדת ורשת אמונה - הרשת הגדולה בציבור הדתי למעונות יום



מדיה ששווה להכיר: "שבת בשבתו"

עלון שבועי היוצא כבר 22 שנה.
80,000 עותקים ב-5,000 בתי כנסת של הציבור הדתי לאומי, מדן ועד אילת, יוצרים
חשיפה אדירה בתוספת קהל נאמן ואוהב


ניקול - מבטיחה ומקיימת!

המסר של המותג ניקול במגזר החרדי הוא "עזר כנגדך": במיוחד לקראת חג הפסח, מופצות בימים אלו ברחוב החרדי מדבקות מיוחדות ("כשר לפסח", "נמכר לגוי") המודבקות על ארונות המטבח, העוזרות לעקרת הבית לשמור על מטבח מסודר - וכשר!

יום שני, 2 במרץ 2009

יידשיקייט חודש אדר



תמצית המתרחש ברחוב החרדי, מהלכים מעניינים, מאירועי החודש ועוד.

חודש אדר הוא החודש השישי בשנה העברית כיום (והחודש השנים- עשר למניין יצאת מצרים).
חודש זה מתאפיין כחודש של שמחה ומזל טוב ליהודים, ומקובל שבחודש זה מתהפך המזל - ולטובה, ולא סתם חל בו חג הפורים.
בין תאריכי החודש:
א' באדר- בזמן בית המקדש היו מכריזים שיש להתחיל להביא את מחצית השקל כתרומה לבית המקדש
ז' באדר - יום הולדת ופטירת משה רבנו, שנקבע על ידי הרבנות הראשית כיום הזיכרון לחללי מערכות ישראל שמקום קבורתם לא נודע
י"א באדר - יום הזיכרון ליוסף טרומפלדור ולחללי תל חי
י"ג באדר -
תענית אסתר
י"ד באדר – חג ה
פורים


קצת ביקורת:
פאשקוויל - בלוג הפרסום של המגזר ממשיך לסמפט
http://www.pashkevil.co.il/1604

יש תוצאות 1:
גידול של 35% בהיקף הפרסום של גל אורן BSD:
http://www.kipa.co.il/tarbut/show.asp?id=31661

יש תוצאות 2:
מתוך מחקר מיוחד שנערך לאחרונה ע"י מכון המחקר מותגים עולה, כי קמפיין אגד זכה לתגובות יוצאות דופן באהדת הציבור החרדי: 78% (!) אהדו את "קמפיין הקוביות", שהציג בקוביות קטנות את התרומה של אגד לנוסעיה


צרכנות חרדית:
"יש" מתחזקת, ושווה לדעת עד כמה:
http://www.globes.co.il/news/docview.aspx?did=1000420416&fid=821

כבר נוסטלגיה:
אם התגעגעתם, קבלו את כל התשדירים של המפלגות החרדיות:
http://www.pashkevil.co.il/1692

מחפשים מניין בבית שאן?
חדש ומיוחד למגזר – GPS דתי:
http://it.themarker.com/tmit/article/5739