יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

בנק הפועלים השיק סניף עסקי ראשון בירושלים


בנק הפועלים השיק סניף עסקי ראשון בירושלים
יו"ר הדירקטוריון יאיר סרוסי: הבנק בעיצומה של התחדשות ועשיה גדולה שבמרכזה הלקוח ושיפור השירות

ראשי בנק הפועלים, אנשי עסקים, מסחר ותעשיה בירושלים השתתפו במעמד פתיחת סניף עסקי ראשון של בנק הפועלים. הסניף ממוקם בהר חוצבים, בו ממוקמים מפעלי תעשייה רבים ומפעלי היי-טק.

הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים שנתכבד בקביעת המזוזה אמר, כי התורה היא "המזוזה" של עם ישראל וארץ ישראל . בנק הפועלים בקובעו מזוזה עם תחילת הפעילות בסניף העסקי מביע בכך את אמונתו בבורא עולם ומכריז כי הוא מחפש את השמירה העילאית ואת המלאכים הטובים שילוו את הפעילות הפיננסית. הרב רבינוביץ אמר עוד, כי מערכת הבנקאות הישראלית שרדה את המשבר הכלכלי העולמי בגלל שבפתחם קבועה מזוזה, סמל האמונה והבטחון בבורא עולם.

יאיר סרוסי, יו"ר מועצת המנהלים של הבנק ציין בדבריו, כי הבנק נמצא בעיצומה של התחדשות ועשיה עצומה שבמרכזה הלקוח ושיפור השרות. המהלכים האחרונים בבנק, גיוס ההון שהוכתר בהצלחה רבה, מינוי חברי הנהלה ומנכ"ל – כולם מהלכי התחזקות ויצירת חוסן ובטחון בבנק.
ציון קינן, מנכ"ל הבנק ציין כי העיקרון המנחה את בנק הפועלים לאורך שנים הוא מתן שירות איכותי ויצירת הצעות ערך אמיתיות ללקוחות החטיבה העסקית. מתכונת הפעילות החדשה, עם השקת הסניפים החדשים, תאפשר להעלות את השירות לרמות שאינן מוכרות בסקטור הישראלי".

בהתייחסו למשבר העולמי אמר קינן כי, "עדיין מוקדם להכריז על סיומו של המשבר הכלכלי, אבל אנו עדים לסימנים חיובים מהסקטור העסקי. אחד התנאים לצמיחת עסקים הוא היכולת של הבנקאים ללוות אותם בפעילות היום-יומית, ומערך השירות שבנינו ללקוחות החטיבה העסקית מהווה את התשתית העתידית של הבנק בתחום זה".

בנק הפועלים מבצע קפיצת מדרגה במערך השירותים ללקוחות החטיבה העסקית, בפתיחת סניפים עסקיים חדשים ומתן פתרונות מקצועיים, תוך שיפור מהירות התגובה והזמינות של הבנקאים ללקוחות החטיבה. בחודשים הקרובים, עד סוף השנה האזרחית, ייפתחו חמישה סניפים עסקיים 2009 ותבחן המשך פריסת סניפים עסקיים נוספים במהלך 2010.

דברים השמיעו גם רונן שטיין, מנהל הסניפים העסקיים ושרלי אמזלג, יו"ר ועד העובדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה