יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

בנק הפועלים מצמיד לך יועץ ומלווה משכנתאות אישי

מומחי המשכנתאות של בנק הפועלים ילוו אתכם בדרך לבית משלכם

לפי נתוני בנק ישראל: נוטלי משכנתאות מבנק הפועלים משלמים באופן סדיר יותר מאשר לקוחות הבנקים האחרים נדרשת מיומנות ומומחיות כדי לתכנן יציבות בהחזר המשכנתא בעתיד.

"משכנתא מהווה אירוע מרכזי בחייו של משק הבית ומהווה אמצעי לרכישת דירת מגורים. לקוחות יכולים לעשות זאת ולעמוד בהחזר החודשי של ההלוואה לרכישת הדירה ללא תחושת לחץ ובלבד שיתאימו את גובה המשכנתא ליכולת החזר האמיתית שלהם", אומר אריק פינטו, מנהל אגף אשראי קמעונאי ומשכנתאות בבנק הפועלים. הבנק מעלה בימים אלה קמפיין פרסומי לתחום המשכנתאות בסיסמה "מומחי המשכנתאות של בנק הפועלים ילוו אתכם בדרך לבית משלכם".

לדברי פינטו, שוק הנדל"ן נמצא בשיאו, ולבנקים קיים פוטנציאל עסקי להרחבת הפעילות. "רבים רוכשים דירות הן למגורים, והן להשקעה. כנגזרת מכך מבוצעות משכנתאות רבות, ויש כאן הזדמנות עסקית הן לבנק והן ללקוחותיו. נדרשת מיומנות ומומחיות כדי לתכנן יציבות בהחזר המשכנתא בעתיד. המומחיות שלנו הינה לסייע ללקוחותינו לעשות זאת ".

פינטו מצביע על נתונים הנגזרים מהדוחות הכספיים של הבנקים, כי שיעור הפיגורים בבנק הפועלים נמוך משמעותית משיעורם במערכת הבנקאית, הדבר מעיד על הצלחה בשיתוף הפעולה שנוצר בין הבנק ללקוחותיו. בעוד ששיעור הממוצע של הפיגורים בהחזרי משכנתא בבנקים האחרים הגיע ל- 1.13%,שיעור הפיגורים בבנק הפועלים עומד על 0.72% בלבד[1].

הצלחה זו היא תוצאה של ניסיון רב והשקעה רבת שנים בתהליך הייעוץ הניתן בבנק הפועלים לנוטלי המשכנתאות. "הבנק קובע את יכולת ההחזר החודשי על פי המידע שהם מספקים לו ועל פי הניסיון המצטבר אצלו. אולם בנוסף, יועץ המשכנתאות של הבנק יושב עם הלקוחות, בכוונה לסייע להם במימוש האחריות הפיננסית האישית שלהם, בהחלטתם לגבי החזר המשכנתא המתאים להם. המטרה המשותפת הינה שהן הלקוחות והן הבנק ייהנו מהלוואה המתאימה לאורח החיים השוטף של משק הבית וזה ניתן לייעוץ ע"י מומחי המשכנתאות של בנק הפועלים. הייעוץ כולל תשומת לב מיוחדת למסלולי ההלוואה בהתאמה למידע שנמסר במעמד ליבון הצרכים אל מול הלקוח.

תגובה 1:

  1. משכנתא היא ענין מורכב ויקר ולכן מומלץ להשוות ריביות משכנתא ותנאי פירעון בין מספר בנקים ולא לחתום בבנק המשכנתאות הראשון אליו נכנסתם

    השבמחק