יום ראשון, 7 בדצמבר 2008

ניואנסים

תמיר פרבר

ניואנסים הם בעצם הדבר היחידי השונה בינינו (מחלקת הקריאטיב בגל אורן) לבין כל מחלקת קריאייטיב בכל משרד פרסום אחר. אבל למה אני מתכוון? אז ככה, לפני זמן לא רב הייתה לנו פרזנטציה עבור לקוח פוטנציאלי חדש, בסוף הפרזנטציה הלקוח התרשם מאד לטובה ופירגן מאוד אבל גם הוסיף..."אתם מאד קריאטיביים, אבל זה נראה כמו קמפיין שיכולתי אולי לקבל ממשרד הפרסום החילוני שלי, למה אני צריך אתכם?". "ניואנסים" אמרתי, "ברור שאצלנו תקבל את הקריאטיב הטוב ביותר ואת היחס החם ביותר, אבל פה אתה גם מקבל את הידע והתובנות שלנו על המגזר החרדי. תדמיין לעצמך" הוספתי: "שאתה מתבקש לצייר ציור מסוים אבל ללא שלושת הצבעים הבסיסיים (כפי שפעם אמר לי חבר טוב)". החדר נהיה שקט, הלקוח הביט שוב בקמפיין ואמר: "ניואנסים... אה, הבנתי".

שנה מאוחר יותר, לקוחות חדשים הצטרפו אלינו.
הבנתי כאיש קריאייטיב חילוני במשרד פרסום חרדי, שמה שבעצם שונה בינינו, לבין משרדים אחרים - אלו רק ניואנסים, וזה הרבה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה