יום ראשון, 23 בנובמבר 2008

לבלוט מעל כולם - זה הקול!

אסף המר

הנה זה מגיע עוד פעם ונוחת על שולחני:
"נא לכתוב תשדיר חדש למאוחדת"

אני מודה, מבין כל העבודות שאנו מייצרים במשרד, תשדיר חדש לרדיו זה אחת מהמשימות האהובות עליי ביותר.
אוסף המגבלות שיש בתשדיר לרדיו, עושות אותו למאתגר ויצירתי במיוחד.
תחשבו, מדובר רק בחוש אחד, חוש השמיעה.
אתה מנסה להתחבר לצרכן שלך דרך האוזניים בלבד. זהו. הוא לא רואה, לא קורא, לא טועם, פשוט מקשיב, וגם זה לא תמיד... בתוך רצף הפרסומות האינסופי שתוקף את המאזין, קשה לייצר תשדיר אחד בולט.

תוסיפו לזה את מגבלת ה-30 ש' לתשדיר, מה שאומר מקסימום 60 מילה לתשדיר, וגם זה לא תמיד נכון כי יש סאונד אפקט וכו'. ובכן, לפנינו משימה קשה ומאתגרת במיוחד.

אז איך עושים את זה? אין לזה נוסחה אחת, זה משתנה מלקוח ללקוח, לכן זה גם כל כך יפה. פעם זה גי'נגל לתנובה על בסיס שיר של אריק איינשטיין (בתחנה חרדית!), פעם זה קטע חזנות לשנה החדשה ממאוחדת, פעם זה קריין מוקצן ל-012 סמייל, ופעם זה ג'ינגל לגלידות ריאו שלא דומה לשום דבר ששמעתם...

הנה כמה דוגמאות לתשדירים שאני מקווה שבלטו ועשו את העבודה, אני חוזר לעבוד, יש לי תשדיר חדש למאוחדת, זוכרים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה